Accepterad babyfreaky | Ban överklagan [Rasse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

babyfreaky

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199117299183/

Ditt Hex-ID: 110000144f6edef

Vad är din discord tagg? Bart simpson#4286

Vem var det som bannade dig? Al3x

Hur lång tid var din ban? peramanent ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: skjuter med jakgevär ~Al3x Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror dom valde banna mig för att jag och min polare var och jagade nära Nakenstaden! sen skjuter min polare en kille som var krim !

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min polare skulle jaga! så jag åkte och köpte minna saker asså jakt vapen asså gun och kniv! efter jag har köpt allt så åker vi till ett garage där vi ska hämta min bil som var en M4 svart och blå! vi åker då ut på västra motorvägen och böejar vår färd till jakt stället! måste tilläga att min polare inte är medlem och han har inte kört så länge på RP så han visste inte vad man får/inte får göra! vi åkte upp på vägen och såg ett rå djur så jag skjuter den och vi tar upp den! sen såg jag alltså naken staden så vi skulle bara kolla där och då ser jag och min polare en lilla bil komma in där! jag säger åt min polare att inte skjuta mot dom men min polare säger att han ska skjuta så jag åker där ifrån för att inte ha med saken & göra när han dödade dom 2 som satt i bilen så blev han bannad samma sec! så jag åköer ner för berget så fort som mäöjligt och då eftersom jag var den enda där uppe på berget eftersom min polare blev bannad så valde Al3x att banna mig!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var absolut en felaktig eftersom det inte var jag som gjorde det minn polare heter Anomaly på dc och han vet inte något om RP men någon stans säger det att det inte heller var en felaktig bann eftersom jag var med min polare så jag måste också få ta lite skada! jag kan inte ta bannen eftersom det är perma men jag hade kunnat tagit bannen om det hade varit 3-5dagar

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2gånger och det var i början av min rp kariär när jag kanske blev bannad för power och ksk meta eftersom jag var ny och en bann ganska nyss!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat gjort anorlunda är att jag hade inte hade varit med min polare och jaga några jäkla djur utan fortsätta mitt rp och inte spelat med min polare

Har du lärt dig någonting efter din ban? det jag har lärt mig utav bannen är att jag aldrig ska vara på jakt och att aldrig vara med någon kompis som inte är Medlem på servern + måste tilläga att det var inte Al3x som bannade min polare!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka