Nekad babyfreaky | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

babyfreaky

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199117299183/

Ditt Hex-ID: 110000144F6EDEF

Vad är din discord tagg? Bart simpson#4286

Vem var det som bannade dig? jag vet inte vem det var som bannade mig på dc utan jag blev bannad men vet inte av vem

Hur lång tid var din ban? jag har permanent ban som jag fick förra veckan å sen des har jag försökt att blivit unbannad bara för det är min favvo servern och jag var aspirant på servern!

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ( ogiltig inbjudan- this user is banned from this guild )

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet varför jag blev bannad! mitt konto hade varit hackat i ungefär 2v och sen skickade nån ifrån mitt konto till gruppen en länk och sen så skrev dom att dom att staff/mod skulle kolla på det och då blev jag bannad ifrån dc servern!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kollade på youtube efter typ 50min skulle jag spela unive alltså FiveM och då hörde jag masor av personer som skickade saker ut i chatten! jag går in och kollar då ser jag att nån hade skickat ifrån mitt konto en länk till någons random steam profil om att man kunde tradea skins alltså i csgo! jag skriver ( hej mitt konto har blivit hackat och jag försöker fixa det ) några i chatten skriver att staff/mod skulle kolla på länken och jag säger att mitt konto har bivit hackat men dom lyssnar inte då kom mod och kollade på det och skriver de här kommer inte bli roligt, jag fortsätter spela servern och jag hade precis blivit polis så

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker mäst att det var en felaktig ban eftersom det inte var jag som skickade länken ut i chaten! men det kan också vara så att jag gjorde fel för att mitt konto hade blivit hackat! eftersom man inte får skicka länkar så kan jag blivit bannad utav det!

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kanske har blivit bannad på FiveM servern några gånger men det kanske var ibörjan på när jag började spela på denna server!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat gjort anorluna är att gjort så att kontot inte hade varit hackat!+ mitt konto är inte bannat nu!

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att inte skicka länka!

Har du läst våra regler? Ja

Tjenare, Vill att du utvecklar då det är en permanent ban och kräves en viss utveckling. Försök utveckla kring vad som hände samt varför du tycker det är en felaktig ban. Välkommen att skriva ny ban överklagan om 24h. Mvh BotMelwin

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka