Nekad babyfreaky | Ban överklagan (achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

babyfreaky

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199117299183/

Ditt Hex-ID: vet inte hur man hittar det? fattar inte med hemsidan!

Vad är din discord tagg? Bart simpson#4286

Vem var det som bannade dig? jag vet inte vem det var som bannade mig på dc utan jag blev bannad men vet inte av vem

Hur lång tid var din ban? jag har permanent ban som jag fick förra veckan å sen des har jag försökt att blivit unbannad bara för det är min favvo servern och jag var aspirant på servern!

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står ( ogiltig inbjudan- this user is banned from this guild )

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet varför jag blev bannad! mitt konto hade varit hackat i ungefär 2v och sen skickade nån ifrån mitt konto till gruppen em länk och sen så skrev dom att dom att staff/mod skulle kolla på det och då blev jag bannad ifrån dc servern!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kollade på youtube sen skulle jag spela unive och då hörde jag masor av personer som skickade saker ut i chatten! jag går in och kollar då ser jag att nån hade skickat ifrån mitt konto en länk tll någon random steam profil! jag skriver ( hej mitt konto har blivit hackat och jag försöker fixa det ) några i chatten skriver att staff/mod skulle kolla på detta, jag tänker inte så mycket på det och fortsätter spela! jag hade precis blivit Polis/aspirant på servern så jag skulle altså spela det! jag spelar typ i 25min och sen behövde servern starta om sen går jag in i spelet och då var jag inte polis! jag går in på dc men jag hittar inte dc servern och då hade jag blivit bannad!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var en felaktig ban genom att det var inte jag som skickade länken ut i chaten! men eftersom staff/mod inte kunde veta att det inte var jag som skickade! jag hade gärna velat köra servern så snart som möjligt! ``Regler´´ man får inte skicka länkar i servern! jag vet inte om det var därför men jag tror det!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad minst 1 gång på fiveM servern! bannen var i 30min för att (powergaming) men det var i början av nät jag började spela Unive! men annars så har jag aldrig blivit bannad igen efter jag blev polis!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat gjort anorluna är att jag hade kunnat gjort så att mitt konto aldrig hade blivit bannat! och att skriva något så dom förstog att det inte var jag som skickade länken! + hacker är nu borta från mitt konto och om ni vill ha bevis så finns det i kmt

Har du lärt dig någonting efter din ban? om jag blir unbannad så kommer jag göra så att konton aldrig mer kommer att bli hackat eller att göra något dumt inte för att jag har gjort det!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka