Accepterad babyfreaky | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

babyfreaky

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel Lofgren

Ange ditt födelsedatum 19 Juni 2005

Vad heter du på discord? bart simpson#4286

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 10:00-00:00 spelar också roll vilka dagar det är å så!

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på Unive I snart 3 månader då jag har ganska bra koll på sånt!

Vad skulle du göra om du blir servervakter? det jag skulle göra om jag blir SV skulle jag förde mästa göra så att servern blir mer stabil genom att man ska kunna Rpa på servern! banna eller kicka dom som gör fel eller inte följer reglerna! jag skulle också försöka göra Unive Till en bättre servern där det knappt ska finnas nå lallare på servern! jag ska somsakt försöka göra servern till ett bättre Rpande!

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? det som får mig att vilja bli SV är att jag har spelat på denna server ganska länge samt jag kan reglerna ganska bra! samt att kunna göra servern till en bättre server! och för att jag har några kompisar som är Sv på servern så vill jag åå hålla på med SV ärendet!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? det som jag hade kunnat bidra är att kunna dva bilar som står mitt på vägen, samt banna eller kicka dom p+ersoner som inte följer reglerna eller som liksom bara lallar! och att kunna göra denna server så realistik som möjligt att kicka/banna dom som kör förfort i stan MM!

Varför ska just du bli servervakt? varför just jag ska bli SV är för att jag har spelat på servern ganska länge nu och att vill prova något nytt samt att kunna göra Unive så att det blir bättre Rpande på servern!

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli SV för att jag vill prova något nytt samt att kunna göra så att unive blir bättre! jag vill också bli SV för att kunna skydda streamers för Stream snipers samt att jag vill bli det för att några av minna kompisar är SV och dom säger att det är rolit att utveckla servern!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive (id) så revvar du det id du skriver in /dv Då tar man bort en bil. /svban (id) så bannar man det id man skriver in i 1h. /kick (id) då kickar du det id du skriver in,/revive (id) så revvar du det id du skriver in /dv Då tar man bort en bil. /svban (id) så bannar man det id man skriver in i 1h. /kick (id) då kickar du det id du skriver in. /giveitem du ger dig själv T.ex ett vapen . /setjob du ger dig själv ett jobb som du vill få/ha. /skin du ger en spelare tillgång till att bytta kläder utan att vara i en kläddbutik. /toggleid Så man ser allas IDn när man är nära dom. /sqlban du lägger ban på en spelare i valfri tid.

Är du whitelistad på serven? JA sårklart

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja tror 3 gånger. 2 av som bannsen jag har haft var när jag inte var kunnig inom Rpa då jag hade precis börjat då jag kanske blev bannad för suntförnuft och ganske meta! den tredje var ganska nydligen då en av minna kompisar sköt med en sniper mot mig då den träffade en annan kille! då min kompis blev bannad av en annan kille och då var jag den ända kvar på plats och då blev jag bannad asså en felaaktig ban!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag kommer aldrig göra det för unive är bäst!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka