Accepterad Baby Yodas | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baby Yodas

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199030275075/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? Baby Yoda#8261

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Jimmie Åkesson är en ung man för 2000-5-17. Jimmie är från en liten by högt upp i Haparanda där han bodde med sin mamma och pappa. Hans första 12 år kanske såg lätta ut eftersom hans pappa var en oljemiljonär men bakom stängda dörrar hade hans pappa aggressionsproblem vilket ledde till att han misshandlade Jimmie och hans mamma. Jimmie hade inte heller några vänner vilket gjorde honom mycket ledsen eftersom han var en mycket social pojke. Men en dag när han precis hade fyllt 12 år sa hans mamma att de skulle fly från hans far. En vecka senare flydde dem till Ryssland där levde de lyckliga i två år men sen tyckte dom att Ryssland inte var så nice längre så dem flydde till Danmark men insåg snabbt att Danmark är det sämsta landet i norden så dem flydde till Norge i stället. Där levde de lyckliga och och Jimmie fick massor av nya vänner men när han fyllde 18 år bestämde han sig för att flytta tillbaks till Sverige. Det gick bra först men sedan förlorade han jobbet och det ledde till att han numera lever på gatorna. Jimmie är en social person som älskar att prata och vara social. Jimmie kan vara lite känslostyrd men är aldrig dumdristig han har även ett brinnande intresse för bräd spel som schack och poker. Jimmies dröm är att spela schack och prata om allt mellan himmel och jord varje dag. Jimmie har en ganska neutral dialekt fast med en tydlig Norsk grund

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att jag har alltid haft intresse för RP därför visste jag att jag behövde testa GTA RP sofort jag fick reda på att det fanns och på Unive vet jag att det alltid finns staff som stoppar personer som förstör scenarion eller bara lallar runt. jag skulle säga att jag är en seriös RPare som uppskattar när andra är seriösa så man får bättre inlevelse. jag anser att RPandet blir bättre när fler är seriösa därför hoppas jag att jag kan göra servern lite bättre genom att bli medlem och RPa seriöst

Vad kan du bidra med till serverns RP? ja kan bidra med seriöst RP och även förklara för andra hur dom kan bli bättre på att RPa seriöst eller bättre t.ex i ooc chatten ifall jag ser att dem kanske pwr gamear så kan jag skriva till dem ooc att dem ska RPa på sina skador och inte bara åka iväg och inte RPa på skador.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte kör RP för att vinna eller bli rikast utan för att ha kul och för att andra ska ha kul för man RPar tillsammans inte mot varandra

Hur hittade du Unive? twitch

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka