Nekad babushka | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dominic Toretto

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198407127410/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias ekman

Vad är ditt discord namn? Babushka#3622

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Adolf är 15 år. Han är glad och brukar hjälpa med skuts. Han älskar att spela golf. Han kommer från en familj med med lite pengar därför vill han bli rik försörja familjen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag tror att kommer resultera i att jag kommer hjälpa med att komma med förslag och jobba. detta kommer att resultera positivt tror jag. jag kan alla failRP. VDM= när du dödar en person med ett fordon, VDM är strängt förbjudet oavsett senario.

RDM= när du dödar en person utan ett giltigt scenario

copbait= när du medvetet försöker få polisen efter dig genom att tex drifta framför dem eller köra mot rött när polisen stårpricis brevid dig.

COMBAT LOGGING= när du loggar ut för att medvetet undvika ett scenario.

fearRP= du ska värna om ditt liv dsv att om att om du tex är under ett pistolhot ska du rpa rädd.

meatagaming= när du använder information från något du har fått reda på out of character tex streams eller dc.

powergaming= när du använder dig av omänsliga krafter tex att köra in i en vägg i 200 km/h sen fortsätta som om inget ting hade hänt. inom powergaming tillhör aven att inte bara spela för sin karaktär vinst genom att tex farmapengar spela för att vinna över alla andra

nrl= new life rule betyder att om du dör i ett senario så minns du inget från just det scenariot. jag harläst era regler och kommer följa dom och respektera dom.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en trvelig stad med mycket trevligt folk och mycket roliga jobb och bra och roliga bilar det är en super stad.

Hur hittade du Unive? jag hittade den genom att en kompis tipsade och sa att det var en bra server sen des har jag varit sjukt imponerad av staden

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna hjälpa till genom att ha ett seriöst RP och kunna jobba som resultera i att jag hjälper till i staden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kunna hjälpa till så mycket som möjligt genom att jobba och komma med många bra förslag och att kunna hålla en hög RP nivå

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej detta är den ända bra servern
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top