Accepterad Babu | Whitelist ansökning [AlenK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Babu

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Pellese/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Bong96#5782

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Babu Basu och han kommer från en dålig familj med mycket droger och alkohol men när han vart 15 år så skildes hans föräldrar och Babu var tvungen att välja om han ville leva med sin mamma eller pappa. Och Babu valde pappa men det kanske inte var det bästa valet för hans pappa började dricka mer och mer så Babu började själv också att dricka och blev alkoholist och väldigt deprimerad. Sen så började han på fordonslinjen och blev väldigt intresserad i bilar. Men Babu hittade aldrig några vänner och hoppade av skolan. Han sommarjobbade och fick ihop tillräckligt med pengar för en bil, efter det så började han bo i bilen istället för gatan. Han började bli nykterist och fick ett jobb, men sedan fick han sparken och allt började gå neråt och började dricka igen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag vill jobba på ett riktigt jobb och kunna rpa mera och bidra till andra på servern. Det är svårt att göra roliga scenarion när man bara kan åka runt i bilar och inte har något att göra. Alla mina kompisar har whitelist och jag vill jobba med dom och kunna hänga med. Jag är inne väldigt mycket och vill gärna bidra mera till servern. Jag vill alltid att försöka höja min rp nivå, jag brukar läsa lite olika regler på olika hemsidor för att det kanske finns olika tips om hur man kan höja sin rp nivå, och jag älskar tanken med rp att man kan göra saker man kanske aldrig hade gjort i verkligheten.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelist för att kunna jobba på andra jobb och ha något att göra, samt jobba och hänga med mina kompisar. Jag skulle gärna vilja jobba på autoexperten och kunna laga och hjälpa andra och kunna göra roliga scenarion.

Hur hittade du Multistaden? Mina vänner rekommenderade den för att den är den största och bästa svenska rp servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha det roligt och att vara glad och åka runt och föra roliga scenarion med mina kompisar. Försöka skaffa nya vänner.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka