Nekad Babu | Ban överklagan [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Babu

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Pellese/

Ditt Hex-ID: 110000117490799

Vad är din discord tagg? Bong96#5782

Vem var det som bannade dig? Klacksko

Hur lång tid var din ban? Klacksko

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Klacksko

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har inte gjort något fel jag har inte spelat på några veckor sedan när jag försökte gå in så hade jag klacksko bannen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte jag spelade för några veckor sedan men då gjorde jag inget dumt, ingenting som skulle kunna ge mig klacksko iallafall.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag har inte gjort något alls som skulle kunna ge mig en ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Typ orealistiskt körning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget jag vill bara veta varför jag har? har inte gjort något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej

Har du läst våra regler? Ja

Jag har startat om flertal gånger i någon vecka samt på 2 olika datorer så det måste vara mitt konto som har blivit klacksko bannat inte en bugg

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka