Vad är ditt namn i verkligheten? simon
Vad heter du på discord? Simon44#4315
Ange ditt födelsedatum 1 Maj 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. vardagar cirka 7h och helger är över 10h
Hur länge har du varit medlem på Unive? sen 2021 dec
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har 14 bans. Jag blev bannad en gång felaktigt då en staff såg fel på ett scenario men jag blev senare unbannad efter att ha pratat med staffen.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att se till att folk sköter sig under sitt rp. Den rpar som vanligt utan att leta regelbrott men den är som en extra hand för staffsen som åtgärdrar när den ser ett regelbrott ske. Ser inte en staff ett regelbrott så kan en servervakt banna och sedan om regelbrottet är grövre s kan servervakten skicka ut i förlängningsbans där staffs kan förlänga bannen. Deras uppgift är också att hjälpa staffsen med sitt arbete och underlätta deras jobb för dem. Den har även som uppgift att representera servern på ett bra och profossionelt sätt. Den ska följa serverns regler och undvika att göra regelbrott. Den ska inte använda sig av korruption utan den ska åtgärdra vem som helst till och med ens vän.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag ofta ser att folk gör regelbrott men det finns inget jag kan göra åt saken. Jag skickar in en report men ingen staff kommer. Jag vill då själv kunna banna/kicka så det går snabbare och smidigare. Jag vill underlätta staffs arbete för en bättre och smidigare server. Jag vill kunna delta till något större på servern då jag brinner för unive och vill göra allt för att gör servern mer utvecklad och bättre. Jag vill få bort alla lallare som inte gör något bra för servern, inte få bort dem utan förbättra dem genom att ge dem regelbrott som dem senare kan ta lärdom av.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när du ser någon okänd göra regelbrott och väljer att åtgärdra men när du ser tillexempel din vän göra ett regelbrott så åtgärdrar du inte då du känner personen. Det är kortfattat vad korruption innebär. Abuse är när man använder servervaktsrollen för sin egen vinning och fördel. Det kan vara då att man väljer att ha toggleid under en stormning för att kunna veta vart alla är eller reviva sig själv under ett scenario endast för att vinna scenariot. Detta är kortfattat vad abuse innebär.
Vad heter du på discord? Simon44#4315
Ange ditt födelsedatum 1 Maj 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. vardagar cirka 7h och helger är över 10h
Hur länge har du varit medlem på Unive? sen 2021 dec
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har 14 bans. Jag blev bannad en gång felaktigt då en staff såg fel på ett scenario men jag blev senare unbannad efter att ha pratat med staffen.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att se till att folk sköter sig under sitt rp. Den rpar som vanligt utan att leta regelbrott men den är som en extra hand för staffsen som åtgärdrar när den ser ett regelbrott ske. Ser inte en staff ett regelbrott så kan en servervakt banna och sedan om regelbrottet är grövre s kan servervakten skicka ut i förlängningsbans där staffs kan förlänga bannen. Deras uppgift är också att hjälpa staffsen med sitt arbete och underlätta deras jobb för dem. Den har även som uppgift att representera servern på ett bra och profossionelt sätt. Den ska följa serverns regler och undvika att göra regelbrott. Den ska inte använda sig av korruption utan den ska åtgärdra vem som helst till och med ens vän.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag ofta ser att folk gör regelbrott men det finns inget jag kan göra åt saken. Jag skickar in en report men ingen staff kommer. Jag vill då själv kunna banna/kicka så det går snabbare och smidigare. Jag vill underlätta staffs arbete för en bättre och smidigare server. Jag vill kunna delta till något större på servern då jag brinner för unive och vill göra allt för att gör servern mer utvecklad och bättre. Jag vill få bort alla lallare som inte gör något bra för servern, inte få bort dem utan förbättra dem genom att ge dem regelbrott som dem senare kan ta lärdom av.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när du ser någon okänd göra regelbrott och väljer att åtgärdra men när du ser tillexempel din vän göra ett regelbrott så åtgärdrar du inte då du känner personen. Det är kortfattat vad korruption innebär. Abuse är när man använder servervaktsrollen för sin egen vinning och fördel. Det kan vara då att man väljer att ha toggleid under en stormning för att kunna veta vart alla är eller reviva sig själv under ett scenario endast för att vinna scenariot. Detta är kortfattat vad abuse innebär.