Accepterad Babo20 | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Babo20

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Vad är ditt discord namn? b2b01

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali Karabas. Han är född 1990 och han hade en blandning mellan svår och lätt barndom då han bodde i Iran och där blev det krig en dag så han var tvungen att flytta till Unive och lära känna nytt folk. Han är en trevlig och mogen person som behandlar andra som han själv blir behandlad. Ali är en man som gillar att arbeta och träffa nya människor och vill skaffa många vänner. Men efter ett tag så insåg han att det inte var hans intresse längre. Han vill nu bli kriminell och träffa kriminella kontakter och leva sitt dröm liv. Men många hinder kom mellan men en dag så blev han en stor kriminell i en stor verksamhet och han hjälper även nya medborgare och bemöter alla på ett bra och trevligt sätt. När han blev lite äldre så fick han en fru som han efter ett tag skaffade barn med och han älskade henne så han gifte sig med henne och då började hans nya liv.....

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra så att folk inte bara rpar konstigt och att de följer reglerna och att jag kan varm välkommna folket som är ny i staden. Jag kan vägleda de hur man blir en bra person i staden jag kan göra så att de älskar staden. Jag gör allt för staden för hur mycket jag älskar staden. Jag vill vara en del av Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man förlorade. det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om vi säger nu snuten jagar mig måste jag följa reglerna och att jag måste faktiskt låta snuten ta mig så det blir roligt för båda.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna. Ett exempel kan var social Rp vilket innebär att man ska prata sig ur och inte bara använda våld. Ett annat exempel kan vara att man inte lämnar spelet bara för att det går dåligt och man är underlägsen, det kallas för combat logging.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfarenhet och vet hur man ska rpa och inte bara göra nån konstig grej. Jag har kollat på era Twitch streams och vet hur man ska rollspela.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är jätte sugen på att spela i servern då den är ganska känd. Jag har alltid velat vara en del av unive family. Jag kan försöka få folk att älska staden.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka