Nekad Babo20 | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Babo20

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Ditt discord namn: bozschitobozinio

Ditt Hex-ID: steam:1100001492699d8

Vad för typ av beslut gäller det? Beslutet kriminell ansvariga tog var för att de var ett pågående möte för kanske ungefär 1 vecka sen. Jag var med i mötet de handlade om mer scenorio att man ska ha långa scenorio, alltså att man txp ska ut och rikta på en person och de vill inte stanna och köra iväg så ska man skjuta däck och kidnappa än att skjuta huve och avsluta scenoriot. Jag bröt den regeln men har clipp när jag ångrade mig totalt asså exakt samma minut. Mötet handlade inte just om de men de var med i mötet.

Vem/vilka tog beslutet? Zyphe,Coldfaith och en till

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att de tog de beslutet för de brukade vara så att man sköt direkt huvudet. De ledde till att scenoriot ig var jätte tråkigt och inte så realistikt. De leder också till att de blir jätte brist på social rp, men min nivå på brist på scoial rp var inte så mycket de var bara mild. Men dem drog in kriminell rollen för de var ett möte och jag inte lyssnade på regeln som var satt för 2 dagars under den tiden nu har de kanske gått 1 vecka eller lite mer.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är inte felkatig direkt men de kunde iallafall varit lite mer snällare med indragen osv. De kunde iallafall bannat mig 10 dagar men inte dragit in kriminell rollen. Men jag kommer inte säga va de ska göra för de kan mer än vad jag kan och har erfaren för krim ansvariga.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag har bevis på när jag ångrade mig direkt efter. De just därför jag vill ha tillbaka, för jag ångrade mig direkt och märkte att jag gjorde fel. https://medal.tv/games/gta-v/clips/m1CIbI8DVIE9GHxHt?invite=cr-MSxJU00sNDEzNzg3MzIw&v=20

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka