Accepterad Babo20 | Ban Överklagan [William07 ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Babo20

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199187532248/

Ditt Hex-ID: steam:1100001492699d8

Vad är din discord tagg? Bozschito Bozinio

Vem var det som bannade dig? CK

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-16 195821.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för jag gjorde fel och bröt en regel. Jag bröt sunt förnuft regeln. Men har fått lärdom av de jag har gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sköt en kille som var med i ett gäng men han hade val och hade totalt glömt att jag sköt mot honom som var med i gäng. Jag sköt honom han dog och då blev jag indragen till krim supp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktig ban fick 3 dagars ban men älskar unive så kan inte hålla mig. Ja det var jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var att min lilebror hade spelat på min dator hade glömt helt att han var inne i min dc och steam, han spelade i en annan server och då drog boten in mina roller medans det var inte jag. Jag gjorde överklagan och fick tillbaka mina roller eftersom att jag hade bevis på att det var min bror.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lösa det med honom istället och inte hade alls brytt mig om det. Jag hade inte skjutit mot honom hade kunnat istället ta honom vid sidan och prata med honom. Jag har lärt mig mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att det blir sun för nuft om jag skjuter mot en kille som är med i ett gäng medans jag är inte med i nån gäng. Jag har lärt mig också mycket tidigare av mina bans har varit grön spelare hade inte gjort nått fel på länge tills igår.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka