Nekad BABO.OG | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BABO.OG

Icke Medlem
Meddelanden
252
Reaction score
4
Länk till din steam profil: BABO Heter jag

Ditt Hex-ID: Samma här

Vad är din discord tagg? BABO

Vem var det som bannade dig? philip

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-02 121713.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ni gjorde ett dåligt beslut kan förklara muntligt de va det jag blev arg över

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan svor jag åt allt o alla för jag var frustrerad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. fekaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. små grejer bara grön spelare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? fick inte ens prata med nån staff

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej det har bara gjort mig mer och mer frustrerad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top