Nekad bablo1 | Medlem ansökning | Dreamer [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bablo1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199185149056/ och mitt andra konto som jag inte kommer in på har runt 1000 timmar iaf

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? bablo#6666

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2005

Berätta om din karaktär. 2000 så föddes Melvin Berg på BB i Karlstad. Redan vid ung ålder så började Melvin planera och sätta upp mål om hur hans framtid skulle se ut. Till en början så tänkte han att han skulle bli polis då hans farfar hade varit Polis och sedan varit med i en tragisk olycka när han jagade en annan bil. Melvin ville verkligen göra sin farfar stolt och bli polis men det var någonting som fick han ett säga nej till det. Hans farfar hade berättat mycket om hur kul det e att vara polis men han fruktade och oroade sig om att han skulle vara med om en olycka och sluta upp som sin farfar. Han hade svåra problem att bestämma sig vilket gjorde så att han inte gick något gymnasium och slutade som arbetslös vid 18 års åldern. Han ville så gärna ha ett jobb men han visste inte vilket så därför så bestämde han sig att ta bussen in till Unive då det finns flertals jobb som han skulle kunna finna intresse i.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Att kunna spela på en servern är ju något och det finns ju saker man kan göra. Men många av anledningarna till att man just väljer att bli medlem är ju för att det finns så mycket mer att göra och så många mer sätt att utveckla och för bättra sin RP på. Man måste ju inte alltid vara medlem för att kunna göra många saker men när man väl blir medlem så får man en mer välkomnande känsla och man känner sig en del av servern. Sen så känns det som om man kan vara med mer och förbättra (allmänt överlag).

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Utöver att servern är massiv och att spelarantalen är skyhöga så känns servern som en server som man kan lära sig mest av och på så många mer sätt kan utveckla och förbättra sin RP. Är det mer spelare så blir det ju mer kontroll på hur man själv och andra RPar och på så sätt så kan man ta som mest lära och få så bra inblickar till hur RP fungerar.

Hur hittade du Unive? Unive är ju en server som både syns och hörs med tanke på dens population och sina omdömen. Jag såg först Unive RP när en vän streamade och satt och spela på den. Det var det som gav mig intresset att spela på servern och det är därför till att jag nu vill bli medlem.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Man har ju aldrig några konkreta mål med just RolePlay och om man säger så vill jag allmänt få nya blickar och på så sätt kunna förbättra/Utveckla min RP. Annars så finner jag RP jag roligt och det blir även bättra när man kan lyckas spegla det med det verkliga nuet och då göra det roligare för sig och andra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag väljer att köra på Unive då jag finner servern intressant men även eftersom att jag vet så väl att jag kommer lära mig en hel del om saker och ting med RP osv. Att den har en så stor population förbättrar även möjligheterna till att utveckla sin RP då man även får se andras inblickar och RPande.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

+rep, Bra skrivit och mycket karaktär i texten.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka