Nekad bablo1 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bablo1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygghansa

Vad heter du IRL? Erik

Vad heter du på discord? dixe#2357

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? runt 1400

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag vill testa på något nytt och det verkar som ett roligt jobb

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har aldrig kört på någon server med trygghansa innan men jag har erfarenheter inom liknande jobb

Berskiv din karaktär? 2000 så föddes Melvin Berg på BB i Karlstad. Redan vid ung ålder så började Melvin planera och sätta upp mål om hur hans framtid skulle se ut. Till en början så tänkte han att han skulle bli polis då hans farfar hade varit Polis och sedan varit med i en tragisk olycka när han jagade en annan bil. Melvin ville verkligen göra sin farfar stolt och bli polis men det var någonting som fick han ett säga nej till det. Hans farfar hade berättat mycket om hur kul det e att vara polis men han fruktade och oroade sig om att han skulle vara med om en olycka och sluta upp som sin farfar. Han hade svåra problem att bestämma sig vilket gjorde så att han inte gick något gymnasium och slutade som arbetslös vid 18 års åldern. Han ville så gärna ha ett jobb men han visste inte vilket så därför så bestämde han sig att ta bussen in till Unive då det finns flertals jobb som han skulle kunna finna intresse i.

Hur ofta kommer du vara inne? 16.00 till 00 och vissa dagar 23 pga skola men på helger 10.00-03.00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det är klart tycker verkligen om att rpa på unive

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka