Nekad bablo | Ban överklagan (Quirkz303)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bablo

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Användarnamn: bablo

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MrPotto/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: bablo

Vad är din discord tagg? MrPotto#7135

Vem var det som bannade dig? Vet ej

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Våldtäckt

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag våldtog i ett scenario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag umgicks med ett gäng, tror att de heter Alboz jag vet att de är servervakter så trodde att det var okej. Vi kidnappade en tjej så sa dom att jag fick göra vad jag ville (dom vet att min karaktär är våldtäksman)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Förstår att jag blev bannad med tanke på att det är grov rp dock så står det inte i reglerna att det är förbjudet så hade ingen aning om att man kunde bli bannad för det. Tycker att det borde stå i reglerna med tanke på att folk kan tro att det är tillåtet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min enda andra ban är ett missförstånd när jag blev rdmad och jag blev bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte våldta, hade inte gjort detta om jag visste att det var förbjudet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att våldtäkt är strikt förbjudet på servern och att jag aldrig ska göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka