Accepterad Babibabo | Medlem ansökning (Tjokutten)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Babibabo

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aldin

Vad är ditt discord namn? orbanskinwalker

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2006

Berätta om din karaktär. Albert Silversked, en 35-årig man med en passion för pengar och coola bilar, står vid en viktig vägkorsning i livet. Han har alltid varit säker på att han vill ha ett liv fyllt av ekonomisk framgång och lyxiga fordon, men han är osäker på vilken väg han ska ta för att nå dit.
Med sitt karismatiska och charmiga sätt har Albert lätt kunnat navigera genom olika arbetsplatser och sociala sammanhang. Han har provat olika yrken, alltid på jakt efter något som kan ge honom den önskade rikedomen. Men ju mer han tänker på det, desto mer inser han att pengarna kanske inte är lösningen på hans inre tomhet. Alberts kärlek till bilar är lika stark som hans önskan om pengar. Han brinner för att köra snabba och exklusiva fordon, och han spenderar timmar med att forska om den senaste tekniken och designen inom bilvärlden. Bilarna symboliserar för honom frihet och makt, och han har alltid drömt om att ha en imponerande samling i sin garage.

Albert växte upp under normala omständigheter med hans pappa, de hade ett normalt liv tills pappan vann på lotteriet och köpte sin drömbil, en ferrari. Pappan glömde bort Albert helt och la 100% av sin tid på bilen och bara bilen, efter ett tag orkade Albert inte. Han stack hemifrån runt 18 års åldern och nu för något år sen flyttade han till staden och hans dröm är nu att få en större och mäktigare bilsamling än hans pappa med dyrare bilar och sen visa sin pappa att han kan göra det helt ensam.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan väl skapa en rolig spelupplevelse för andra med min knasiga karaktär och beroende på vilken väg till rikedom albert ta så kan han kanske hjälpa servern som polis eller bara som en vanlig arbetare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man agerar eller tar beslut som gynnar den andra parten eller aktören i en situation. Det är en strategi som kan användas i olika sammanhang, såsom förhandlingar, spelteori eller social interaktion. som t.ex. sociala tillfällen eller att man måste välja något annat för att det ska gynna servern genom att du rp:ar rätt i det tillfället

Hur hittade du Unive? Jag hittade det för första gången genom kompisar för ett år sen kanske men nu vill jag komma tillbaka till spelet så då valde jag att spela på unive för det känns som den bästa och mest aktiva servern av alla

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka