Nekad Babby | Medlem ansökning [elnur]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Babby

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Hej07/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin Engström

Vad är ditt discord namn? Babby Chewbacca#2984

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2007

Berätta om din karaktär. Hej! Min karaktär heter Abdi hansen och är en man på 20 år ålder som är född i norrköping. Abdi har haft det svårt när han var liten men nu har han tagit tag i sitt liv och ska försöka få jobb som mekaniker. Abdi har skaffat nya vänner eftersom hans gamla vänner och pappa har lämnat Abdi och hans mamma. Abdis bäste vän Leon persson är en snäll kille, Abdi och leon har varit kompisar i snart 3 år. Leon gillar att spela fotboll och att äta mat. Abdi är 195 lång och väger 83kg, Abdi är bara en vanlig person.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för bättre jobb alternativ och mer seriös RP och för att kanske bli mekaniker och hjälpa andra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? alla personer som är inne och alla är bra på RP och era scrips är bra och För er popularitet. och jag har kompisar som spelar på unive också.

Hur hittade du Unive? Genom min kompis och min brorsa och dom sa att den servern var den bästa som fanns på FiveM SWE och från cosmo

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna skapa verkliga senario och almänt ha kul men andra på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få sitt ansikte bland andra Rollspelare och ha det skojigt. Jag vill också försöka bli mekaniker.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för tillfället

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det kan jag förstå för ni har många spelare och säkert många som klagar.

Tillbaka