Nekad babbo | Medlem ansökning [Aloushi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

babbo

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? axel

Vad är ditt discord namn? babbo#6912

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Örjan Larsson Örjan är intresserad av bilar då han e mekaniker sedan 10 år tbx Örjan är 42 år. Örjan gillar att umgås med människor som matchar hans Vibe hans pappa dog tidigt i hans liv då han va veteran. Örjan vill gärna ha en pappa vid hans sida när han var 14 blev han adopterad av en familj med mycket pengar då hans mamma blev inlagd på sjukhuset för lite problem med alkoholen. örjan ska visa värden vad han kan :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med social rp då det är de jag strävar efter. jag kommer även att bidra med hög rp nivå samt mest social rp då jag tycker det är roligast och det man ska sträva efter. jag gillar även att skåde spela då vill jag göra det på denna serven kommer även hjälpa icke medlemmar med att ansöka vill även bli servervakt så jag kan hjälpa serven mer både ic och ooc

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man ska skapa roliga senarion för båda inte bara för en själv så att motparten tycker de är roligt

Hur hittade du Unive? tipsad av kompisar :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka