Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199189271667/
Ditt Hex-ID: 110000149412473
Vad är din discord tagg? xwifla#1873
Vem var det som bannade dig? vacwille
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande: File(s) attached
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Allt börja med att jag kommer hem efter att jag varit i italien i 2 månader då hade jag tröttnat på rpn sen fick jag en plats i yakuza o han rpa i typ 1 - 2 dgar sedan så hade vi ett "möte" då sa dom att de skulle starta en server då valde alla gå o gö terrordåd då så sa dom till mig o göra det och då valde jag fel och sa det detta är inte en bortförklaring men det var lite som grupptryck då alla sa att jag skulle men det är ju helt mitt fel att jag gjorde det och jag har lärt mig av mina misstag.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att vi blev inkallade till ett möte sedan så säger dom att de skulle starta en server då ville dom att alla skulle lämna sen så börja alla gö terrordåd och sa även till mig att jag skulle men jag ville inte först men sedan så slutade dom inte tjata så jag gjorde det jag ångrar det och hade jag fått spola tillbaka så skulle jag inte gjort det jag ångrar mig som fan och allt jag önskar är en andra skans jag vet att jag har gjort fel och jag förstår och kommer aldrig svika serven igen.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag anser att allt var mitt fel så nej absolut inte jag gjorde misstaget och då ska jag ta konsekvenserna men allt jag önskar är en andra skans FRÅN ER DÅ JAG VILL BEVISA MIN RIKTIGA RP NIVÅ DÅ JAG VILL BÖRJA RPA TILL 110%.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad tidigare och tar alltid lärdom av mina banns och ska inte göra om de.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte ha lyssnat på dom och specielt inte göra det jag gjorde då det är ett groft regelbrott och förstör rpn väldigtmycket på alla sätt o vis regelbrotten jag gjorde var (suntförnuft då man aldrig hade gjort de irl då de inte är logiskt tänkande) sedan jätte tråkig och osocial rp
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag tar alltid lärdom av mina banns då det jag gör får konsekvenser om jag gör bra senarion får ja bra konsekvenser om jag gör något dåligt får jag banns så det är ju bara att man gör rätt grejer så får man bra konsekvenser men ja jag lär mig alltid av mina banns och detta kommer jag göra med denna också.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes