Nekad babbo | Ban Överklagan (kilejjr7)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

babbo

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199189271667/

Ditt Hex-ID: 110000149412473

Vad är din discord tagg? babbowallah#6912

Vem var det som bannade dig? kilejjr7

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (30).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag var helt enkelt dum i den där situationen, jag vet nu varför staffen valde att banna mig och det var helt rätt från hans sida då jag inte hade någon bra rp alls, då jag valde att ta spawnmenu hem då jag inte orkade vara död och skrev en report om att jag ville bli revvad det var väldigt dumt gjort av mig och ångrar det som fan. jag tycker staffen gjorde rätt då han höll sig till reglerna och bannade mig för min tråkiga rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag är med i bloods då så tog jag ut en bil och då hörde jag att de var skott losning jag åker dit och ser att yakusa och santos e där, då väljer jag att skjuta dom med mina grabbar. då blir jag nerskjuten då ligger jag där i 10 min sen så gjorde jag mitt misstag o tog spawnmenu och skrev en report om att jag hade ramlat under marken o dött jag ångrar de och det var fel av mig förlåt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej staffen gjorde helt rätt i de han gjorde han höll sig till reglerna vilket jag inte gjorde han gjorde rätt o bannade mig för min tråkiga rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag tar alltid lärdom av mina banns de är bra för ett sätt att visa att man gjorde fel är o banna någon

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat rp på de bättre typ trycka G eller något annat eller bara vänta ut (12h) istället för att vara tråkig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yeye

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka