Accepterad Babben | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Babben

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilhelm göransson

Vad är ditt discord namn? Babben5281

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2007

Berätta om din karaktär. Roberto Escobar heter karaktären, han har varit delaktig i mycket i denna staden och vill fortsätta hitta på saker. Han är väldigt social och gillar att träffa nya personer. Han har tidigare varit delaktig i kriminella handlingar men nu mera håller sig till att bara umgås med sina vänner. Roberto älskar att umgås med sina vänner och det är det ända han gör, han har många vänner som alltid är med honom. De brukar åka runt i bilar och bara hitta på lite spontana saker. Roberto tycker om bilar väldigt mycket ich har alltid gjort det sedan liten. Hans pappa brukade mecka med sin egna bil hemma och Roberto fick då vara med och hjälpa till lite. Därför tycker han att det är väldigt roligt och gör det mycket själv på fritiden. Innan ROberto va på semester nu i något år så jobbade han dessutom på Autoexperten som bil mekaniker. Han har haft många snabba och häftiga bilar som han tyckt om väldigt mycket. Nu mera finns inte Robertos pappa längre då han gick bort och dog i cancer. Så Roberto har inte fått chansen att visa sin bil samling för sin pappa. Detta är en sammanfattad historia om Robertos föredetta liv, nu kollar han mot ljusare dagar och söker medborgarskap i staden Unive igen för att kunna få jobba som mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har rpat på Unive tidigare och vet vad rp är för något. Jag rpade i ca 3 år och var dessutom staff en liten del av tiden. Jag har tagit en liten paus men vill komma tillbaks igen, därför ansöker jag om att få bli medlem. Jag kan bidra med en bra och rolig rp som kommer göra många scenarion roliga för alla. Jag vet som sagt hur man ska rpa och är mogen nog att förstå vad allt går ut på. Jag vill helt enkelt bara få bidra med en bra rp till servern och ha roligt med andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara är ute efter sin egna vinning. Man försöker istället göra ett scenario som ska vara roligare för alla genom att tänka på den andra parten av scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag kan reglerna utantill, har som sagt rpat länge så vet hur det går till. Tex VDM, man använder ett fordon som vapen, RDM man dödar någon utan anledning. Meta, man använder info ooc inne i spelet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? 3 år av erfarenget, samt staff arbete i ca 5 månader

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag tycket jag fått med det viktiga och är det några fler frågor kan de diskuteras under intervjun:)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka