Accepterad Babben | Ansökan till Servervakt [Redz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Babben

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilhelm

Vad heter du på discord? Babben#0007

Ange ditt födelsedatum 7 September 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? I princip hela tiden men skulle säga runt 5-6 timmar om dagen om jag inte är iväg

Hur länge har du varit medlem på Unive? I snart 1 år

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Runt 10-15st gånger + sv bans men håller inte riktigt koll, vet bara att hälften är från den första månaden jag börja på Unive.

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? En person som kan visa ansvar och hjälpa till inom Unives Community, banna när man ser någon göra regelbrott men samtidigt kunna hjälpa dom som inte förstår visa saker.
En servervakt ska vara ett stöd för er staffs så ni kan fokusera mer på det viktiga, vi ska hjälpa till och underlätta så ni inte behöver specca lika mycket så ni kan ta report ovs.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? För jag vet vad det går ut på och kan alla kommandon, har mer kunnskap än många andra har då jag varit mod på Unive och Servervakt innan det. Kan visa ansvar och banna när det krävs, kommer inte leta problem bara banna när jag ser, eftersom jag skas Rpa som vanligt. Vet hur jag använder mig av kommandon och hur jag sedan skriver ut i kanalerna. Abusar inte heller mina perms.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En person som tar ansvar och hjälper till och bannar när man ser regelbrott, man ska inte abusa sina perms för att endast revva eller liknande. Man ska helt enkelt bete sig och inte abusa.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Man kan ju abuse sina perms genom att revva folk bara för en miss elelr för att vara dryg, man kan kicka och banna antingen vänner eller randoms bara för det är roligt vilket inte är okej, man kan även abuse dv under scenarion eller liknande för att få fördelar. Man kan helt enkelt vara korrupt på många sätt. Detta är ju inget som ska förekomma från min sida!

Har varit Staff efter min balcklist och lärt mig, det var väldigt länger sedan nu ca 6-7 månader sedan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka