Accepterad babbe | Medlem ansökning [ZIkes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

babbe

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/doggeno/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Doggeno#3779

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elliot Andersson, 17 år. Han Har levt under radarn hela sitt liv. Använt fake namn som abdi svensson och edvin abdull. för att förhindra att sin identitet skulle komma fram. Han jobba hos en bar och han va en av dom bästa arbetarna men en dag börja han bråka med sin chef så han tog 20k från baren och drog men hans fake id och namn fixa han ur skiten men elliot är rädd att han chef ska hitta han för att hans chef va ochså med i ett mc gäng så han flytta till unive för att han hörde att unive va en av dom bästa städerna i hela värden och hörde att de va bra folk och gav folk nya chanser. Elliot vill börja jobba och bli vän med alla. Så han hoppas att unive kommer hjälpa han och ge han en ny chans

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag ska bidra med bra rp. Ska försöka bli vän med alla. Har alltid velat spela på en bra rp server och min kompis sa testa unive så har spelat lite har några bilar och sånt men vill kunna göra mer typ börja jobba eller något bara och vill hjälpa server med allt jag kan.

sen har spelat på engelska server som polis och jobbat på typ bill handel eller båt eller affär.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Är en go kille som alltid kommer med härlig energi och aldrig bryter karaktär in game. Bidrar med gött snack, trevliga dialoger, bra RP spelande och aktivitet på servern

Hur hittade du Unive? Sökte på bäst fiveM servern i Sverige så kom unive upp och en kompis tipsa o sa den va väldigt bra och ordentlig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att sätta en hög standard för RP-nivån och tipsa nya spelare att den här servern är den bästa att köra på. Sen ska jag ha en bra moral.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål att bidra med att vara en trevlig spelare på eran rp server och kommer att försöka göra det så roligt för alla omkring mig att spela på servern

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej ingen annan server en unive just nu och förhoppnings vis för alltid.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår till100%

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka