Nekad babbe | Ban överklagan (Rom1n)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

babbe

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: http://steamcommunity.com/profiles/76561198068018123

Ditt Hex-ID: steam:1100001066c2bcb

Vad är din discord tagg? Abbe#3779

Vem var det som bannade dig? Tuggummi(mod)

Hur lång tid var din ban? ip ban på dc asså perm

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? de stor bara invalid invite

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag dissa min vän som va staff på den tiden och Tuggummi(mod) visste inte att jag och han va vänner och jag ångra det och vill kunna spela unive igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän som va staff vi satt i ett call och snacka sen skrev han något i allmän chatt så jag skulle lalla med han vi båda va med på de men Tuggummi fatta inte att vi båda va med på de och att vi va vänner så han skrev till mig priv och sa att jag skulle bli bannad om jag jag fortsatte hålla på med min vän som va staff. Men senare samma dag så skrev jag typ att han va dum i huvet asså till min vän sen banna Tuggummi(mod) mig...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel som skulle lalla med min vän för första början och att jag inte lyssna på Tuggummi (mod)

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg med de va typ cop bait när man råka göra förbi stationen kanske fail rp när man råka hålla inne prata knappen och snacka med folk i dc. kanske råka slå nån kommer inte ihåg men ska va ärlig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skitit i att ens lalla med min vän och lyssnat på Tuggummi(mod)

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att lyssna på staffsen mer och ta de mer seriöst

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja 100%

till nästa gång tagga inte staffs i din överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka