Accepterad Babay0041 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Babay0041

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? babaynya

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Greger Svensson 36 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, Ödmjuk, Humoristisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Greger är uppväxt med ett intresse som bil mekaniker vilket tog en vändning ganska tidigt i livet. Efter hans far dog fanns det inte något intresse kvar, detta gjorde att han började dricka alkohol. Han drack varje dag och såg inte någon mening med livet. En dag så bestämmde han sig att han skulle ta tag i livet. Han tog hjälp av nära för att lyckas, han lyckades ta sig bort från alkoholen. Idag har han heltidsanställning som mekaniker och har släppt alkoholen helt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp nivå, bygga utvecklade samt kreativa scenarios. Seriös skapad karaktär.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska ge alla en chans att vinna, du ska kunna förlora ett scenario och ha minst lika kul. Det handlar inte alltid om att vinna utan man måste kunna förlora. Det viktigaste är att en bra rp hålls och att man har roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja har väl blivit bannad runt 5 gånger sedan jag började på unive. De flesta bans jag fått var när man var ny och inte hade så bra koll, då åkte man på bans. Idag vet jag självklart vad som är rätt och fel och har tagit lärdom från mina tidigare bans.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Yes, Suntförnuft, de innebär att man ska tänka hur man hade gjort IRL och göra på ett liknande sätt. Något man aldrig hade gjort IRL ska man inte heller göra inom rpn. Copbait, De är när man medvetet försöker få uppmärksamhet av polisen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Gör en ny ansökan pga jag har bytt discord konto och gick inte och överföra.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka