Nekad Babay0041 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Babay0041

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199257430230/

Ditt Hex-ID: 1100001198bbb72

Vad är din discord tagg? Babay0041

Vem var det som bannade dig? Klakesko ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffsen valde att banna mig eftersom det såg fel ut samt var ett regelbrott jag begick.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad hade mitt gäng tillsammans med några andra gäng på servern valt att lämna servern, för starta upp en egen server. Jag kände att eftersom mina vänner gick till en annan server, var jag också intresserad av att testa. Innan alla lämnade skedde massa kaos på servern som terrordåd osv. Jag tillsammans med några andra från mitt gäng också då och gjorde en stormning på sons klubben utan något godkännande eller liknande. Detta gjorde att jag direkt under stormningen blev bannad, troligtvis för server bytet men även den stormningen vi utförde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban, förstår självklart staffsen eftersom hela gänget hade lämnat servern och terrordåd efter terrordåd hade skett på servern. När då staffs ser att jag stormar en klubb så förstår jag att det tänker att de har koppling till detta. Därav förstår jag perspektivet från staffen som bannad mig och är medveten om vilket regelbrott jag begick.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare det mesta från min start av rp där jag var ny och inte hade koll på det mesta. Jag har sedan dess tagit lärdom och därefter lärt mig av mina misstag och fått en bättre förståelse i reglerna. En av gångerna vad ooc om jag minns det rätt, där jag använde ord som inte passar i rpn som blå appen osv. Vilket jag inte förstod när jag var ny men förstår idag. Jag har även blivit bannad för Rdm, var också relativt ny vid detta tillfälle.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har kunnat ta en djupare förståelse i reglerna på servern och förstå grunderna. Det är något man hade kunnat gjort innan man började rpa. Vid Rdm bannen hade jag kunnat lägga upp scenariot på ett annat sätt som inte var ren avrättning utan gjort ett socialt scenario. Eftersom reglerna inte hade fastnat för mig till 100% vid denna tidpunkt heller förstod inte jag helt vad som menades.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig, förstå reglerna och utvecklas därifrån. Viktigt att förstå reglernas värde och vad syftet med dem. Vilket jag idag förstår men inte då. Jag har tagit lärdom både från min egen utveckling av rp men även från andra vilket gör att idag hade jag gjort saker på ett annorlunda sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka