Inaktuell babay0041 | Ansökan till Staff [Support]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

babay0041.

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Ditt discordnamn: babay0041

Ange ditt födelsedatum 25 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill vara med i utvecklingen och leda det fram för unive. Jag har tröttnat lite på rp för tillfället då jag rpa lite på senaste. Jag vill ta del av nått nytt och har länge velat hjälpa unive med det som går och ser nu min chans att kunna göra det. Jag är väldigt aktiv och snabblärd person. Jag avslutar alltid det arbete jag påbörjar. Jag har varit staff innan så har en del erfarenheter. jag vill somsagt vara en del av utvecklingen och påverka det som sker på servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att rpn nivån bland vissa är låg, samt vissa ställen. krim rpn är också ett stort problem på servern, sker ofta regelbrott vilket har gått överstyr. En del som skiter i reglerna på servern och allmänt lallar osv.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Hålla koll specca runt, rensa lallare och regelbrytare som inte vill väl till unive. Ta återgärder på spelarna som totalt skiter i det som sägs. Besvara reports aktivt och hålla koll se till att spelarna får den hjälp dem behöver. Men även ett sätt att jobba ihop på som kan vara lösningen åt saker, alltså att vända på saker och ting tills det kommer en bättre lösning.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska behandla alla lika, bemöta spelarna på ett trevligt sätt och hålla en god ton och låta varandra prata till punkt. Man ska vara en trygghet för spelarna och vara hjälpsam. Man ska visa respekt till varandra och kunna jobba ihop. Kunna finna en bra lösning på saker. Kunna se från olika perspektiv och inte bara ens egna.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att lägga upp det bra, kommer att lägga den tid jag lägger på rp på staffarbetet och inte rpa. Det kommer bli runt 5-6h per dag, vid helger lov kommer det bli extremt mycket mer. Jag kommer att köra på som vanligt.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat lite mer en 2 år på servern

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff innan har koll på kommandon och det man bör känna till som helper.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Support

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? Kriminell

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

+rep väldigt mogen, tar ansvar samt är rättvis och trevlig! Förtjänar att bli staff 100 %

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka