Accepterad Babay | Chef-jobb ansökan [Marja]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Babay

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lisas

Vad heter du IRL? Robin

Vad heter du på discord? babay#0041

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat ett bra tag på unive har 1500+ på unive

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se till att jobbet drivs frammåt och att det får en utvckling i jobbet kommer sytra och ställa på ett sätt som leder yrket framåt och kan bli aktivare och anställa rätt folk som vill arbeta inte för att tjäna pengar.På jobbet ska man ha kul och det ska bli ett driven och aktiv firma som ska utvecklas för varje dag.Jag kommer se till att det blir bra på jobbet och att arbetarna jobbar och det går frammåt sedan kolla hur dem arbetar sig frammåt och kämpar för att kunna utvecklas och bli högre uppsatt.Jag kommer hålla koll på arbetarna vilka som jobbar aktivt och vill jobba sedan utgå från det jag ser då jag kommer vara aktiv och se hur det utvecklas.Skulle jag se någon göra fel på arbetet kommer jag ta ett snack med personen och förklara hur han kan göra annorlunda före att utvecklas till nästa gång så dem lär sig.Kommer lägga tid för att se skillnad och att folk kan köpa sin bil och inte behöva vänta dagar utan se en aktiv drivning är jag ute efter på att jobba för.Hade en kollega gjort grovt fel som koruppion kommer jag ta det på största allvar och ta vidare det till konsekvenser även lära ut andra och se till att dem vet hur dem ska göra innan dem går ut och jobbar så dem utvecklas för varje dag som arbetare hos firman.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har några erfarenheter av att just driva en chefs postioton på bästa sätt och se att det funkar och ta väl hand om jobbet och arbetarna och vet hur det fungerar med allt för att kunna utveckla yrket och lära ut till andra .Jag kommer lägga ner massa tid och utveckla yrket och se en utvekling av firman och jobba på hårt.Jag vet hur man ska jobba standigt för att utveckla alla inom firman och se en drivning från alla deltagande och lära ut på rätt sätt och se till att dem kan hanetera detta yrke på bästa möjliga sätt.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer kunna vara inne ca 7h per dag alltså vanlig skoldag.På helger och lov 9h+ på chefs yrket

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Bara unive

Har du läst våra Regler? yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka