Accepterad babanasplit | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

babanasplit

Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199682367514/

Ditt Hex-ID: 110000166a5301a

Vad är din discord tagg? babanasplit#2881

Vem var det som bannade dig? 3220master

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-14 124628.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anledningen till att staffs valde att banna mig var för att jag bytte server under denna tid. Jag vill även tilläga att jag redan blivit unbannad på fivem. Men ej på discord

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i ett Discord-samtal med mina kompisar och de berättade att de hade bytt server. De frågade om jag ville följa med till den nya servern, och först sa jag nej. Men jag tänkte på det lite mer och bestämde mig för att ge det en chans, så jag bytte till den nya servern. När jag väl kom dit märkte jag dock att det inte alls var lika bra som min gamla server, Unive. Jag saknade alla minnen, vänner och de roliga upplevelserna jag haft där. Efter att ha varit på den nya servern i ungefär en vecka kände jag mig helt uttråkad på FiveM. Det blev för mycket med skolan och spelet var inte lika roligt längre. Men nu är jag tillbaka och jag är riktigt taggad på att börja rollspela igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var absolut jag som gjorde fel. Jag förstår att staffsen bannade mig eftersom jag bytte server vilket jag igentligen inte borde ha gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad någon fåtal gång för ett tag sedan. Jag hart råkat rollspelat för dåligt på mina skador i bilkrasch och varit ouppmärksam om min omgivning i ett scenario. Jag har själv aldrig upplevt mig som en problem spelare. Försöker alltid ha humöret på topp och bidra med roliga scenarion

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde tänkte igenom valet mer och övervägt att stanna kvar på unive eftersom jag vet att det är den bästa servern. Där man finner dem bästa scenariona och upplevelserna. Jag hade även kunnat säga upp mina roller innan jag lämnade för att undvika ban. Jag förstår ifall min överklagan blir nekad men det hade verkligen värmt mig att få spela på unive igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att reflektera över stunderna jag haft i unive och övervägt att stanna kvar. Har aldrig bytt server förut har spelat på unive sen jag började med fivem det var ett snabbt och dumt val vilket jag verkligen ångrar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka