Nekad Baban | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Baban

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198441850579/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes Larsson

Vad är ditt discord namn? Baban#7551

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hassan Karlsson och han är 9 år gammal. Han är glad, trevlig och envis men om någon är elak mot han så kan det hända att dom som var elaka blir bländade at Hassans ficklampa. Hassan tycker om bilar och hans favoritbil är en nissan skyline r34. När Hassan och hans föräldrar åkte från flygplatsen in till staden så hamnade dom i en bilkrock och båda hans föräldrar avled och Hassan fick åka med ambulans in till sjukhuset, efter att han hade återhämtat sig efter bilkrocken så levde Hassan på gatan men han hittade fosterföräldrar rätt så fort och så har han mycket kompisar och folk som vet vem Hassan är som tar hand om han.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer att föra med en hög rp nivå, ett seriöst rp och bra och trevlig ton, jag kommer att rapportera om jag hittar/ser några buggar och om någon bryter mot några regler.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill vara med i erat community mer och så att man kan ansöka om att kunna bli olika positioner i servern. Och om whitelisten ligger på alla karaktärer så kan man kan prova på nya jobb.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade servern genom en kompis precis när jag började att rpa.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hitta bra föräldrar och en bra familj till Hassan och att hitta många kompisar och att Hassan ska få en bra uppväxt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu så spelar jag inte så mycket på någon annan server men har spelar mycket på Bryggeriet och Bernadotte.

Tillbaka