Accepterad Babaganush | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Babaganush

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/dipsshit/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? baba ganush#8893

Vad är ditt födelsedatum? 22 November 2000

Berätta om din karaktär. Abdulghani Aborasheed kom ensam till sverige när han var 15 och det har gjort honom till den råa kriminella han är. Utan föräldrar, familj eller vänner har Abdulghani behövt klara sig i ett nytt land. Från början var målet inte att vara kriminell men han blev tvungen att välja den vägen eftersom hans bakgrund gör att han inte kan få jobb någonstans samt att alla kollar ner på honom och ser honom som en smutsig flykting. Detta har gjort att han bildat starka känslor mot staten och valt att bli kriminell eftersom det är det ända sättet han kan överleva. Med ett gott hjärta inombords så gör han allt för sina nära gängmedlemmar eftersom det är det närmaste han kommer komma till en familj. Tårar, svett och blod spills varje dag för att Abdulghani ska kunna se ännu en dag.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en aktiv spelare som bryr mig väldigt mycket om att ha hög nivå av RP. Jag är aktiv dagligen och kommer att bidra mycket till communityn

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det är många aktiva spelare som är som mig och har bra rollspel. Bra mängd med staff och snabba svar när man behöver hjälp i Discord. Servern har också bäst funktioner och en bra balans mellan kriminallitet och civil jobb. Dessutom är det inte en laggig server som de flesta andra är och det är en väldigt skön community som gör att man kan sitta och snacka med en person i flera timmar och bilda en relation som om man hade träffats i verkligheten.

Hur hittade du Unive? Sökte Swe på FIvem

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bidra till olika aspekter i servern där det behövs. Jag är främst en kriminell rollspelare som gör det väldigt bra och har mycket erfarenhet av det och det gör att jag tror att jag kommer föra fram rollspelet starkt. Har även roliga och stora planer att göra när jag väl bildat ett gäng och sådant som kommer att sätta Unive rollspelet på kartan!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu nej. Efter att ha hittat Unive så har jag kännt att detta är en server att verkligen satsa på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka