Nekad Bababoy | Medlem ansökning [.danidorito]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bababoy

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? Bababoy1234

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jimmie Andersson och är uppväxt i by stad i skåne och är född 2001-01-17 alltså 23 år gammal. Jimmie hade en rätt så vanlig uppväxt. Hans mamma heter Pernilla och är 52 år gammal, hans pappas heter Anders och är 54 år, Jimmie har även en bror vid namn Erik Andersson som är 25 år gammal. Jimmie har ett intresse för bilar och vill en dag äga sin egen verkstad. Men Jimmies kontakter gör att han väldigt lätt kan jobba svart och på det sätt tjäna mer pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Till serverns RP kan jag bidra med roligt spelande, glad attityd och att följa reglerna så att det blir kul gemensamt och inte bara för en spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om någon logisk skulle vinna vid t ex ett rån så måste man låta dem råna en. Sedan om det är typ det skulle vara ett rån med gisslan så måste både polisen och rånarna vinna något på det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Metagaming vilket är att man inte ska använda information man fått utanför spelet när man väl spelar. VDM eller Vehicle Deathmatch vilket är att man inte får använda sitt fordon som ett vapen och får då alltså inte döda människor med sin bil utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har inte kört jätte mycket men jag har kört lite då och då under 3 år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, finns inget särskilt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka