Nekad Baba436 | Medlem ansökning (Hug0)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Baba436

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199392274313/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? bollar#2703

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi. Abdi kommer från en fattig familj där hans pappa inte var där och mamman använde droger. Abdi är just nu 21 och är ganska ensam, vilket han var under sin uppväxt. Ett intresse som Abdi har är basket då det var en sak han gjorde mycket under sin uppväxt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att kunna bidra med mina åsikter om serverns utveckling och för att jag vill vara en del av gemenskapen i Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mina åsikter om servern och ge tips på serverns utveckling.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Jag kollade bara igenom svenska rp server och såg Unive och tyckte att det var en bra server

Tillbaka