Nekad Baba12 | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lokal_0

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199015995533/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? Baba#1707

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Melker Olofsson, Han är född i Sverige och har gått på en Grundskolan och sedan utbildade sig till Polisen. Han fick gå på många kurser för att få fram polis yrket. Melker gillar att umgås med sina vänner samt Kollegor, Han tillbringar mest av hans tid på jobbet. Melkers bakrund kommer ifrån att hans föräldrar inte hade ett bra jobb utan dom var arbetslösa. Dom ville alltid Melker det bästa. Hans föräldrar hette Anna och Peter. Melkers bakrund var att han inte heller fick vara med alla vänner utan hans pappa bestämde vilka han fick vara med, Det betyder att han inte fick vara på gården hela tiden. Melkers Föräldrar ville alltid veta vart han var och så. Målet med Melker är att han vill bli polis i framtiden som han har pluggat till hela skollivet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag tycker att denna servaren har en väldigt bra och hög nivå på rp och det är precis det som jag söker eftersom att jag gillar när folk är allvarliga och inte springer runt och dödar folk. Det skulle också vara kul att få hjälpa folk som kommer nya hit.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som sagt det är en väldigt bra server eftersom att ni håller en hög rp nivå och det är precis det som jag söker hos en server men också att det finns så många spel alternativ på denna server som bilar och jobb

Hur hittade du Unive? FiveM listan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Min kompis tipsade om den och så började jag spela på den och sen så har jag spelat här väldigt länge.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med att spela på denna server är att leva ut rp en till fullo och klara av så många lägen som möjligt utan stress. Men jag vill också hjälpa servern eftersom att jag har läst alla regler så vill jag använda mig av dom kunskaper jag har men också fortsätta lära mig mer om den här servern och att inte kunna koma in i t.e.x passiv mode så med det sagt skulle jag vilja gå med för att spela ut unive till fullo och hjälpa andra

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Stick ut från mängden, skriv något annorlunda! Ansök igen om 24h!

Mvh ZevenDot3
[Aktiv medlem]
[Polismyndigheten]
[Servervakt på Unive]
[Ex Trainee]
[Discord - ZevenDot3#1348]
[Öppna snabba DM/PM]

Tillbaka