Nekad Baba | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baba

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198128602571/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max Eriksson

Vad är ditt discord namn? Baba#8725

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Baba Granqvist

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Min karaktär Baba Granqvist, 42 år gammal och född i Stockholm. Min familj betyder allt för mig och kommer prioriteras före jobb. Jag har studerat till polis på högskolan i Uppsala och har därefter bott i Sverige hela mitt liv. Har arbetat som köksmästare i snart 15 år och har börjat tröttnat på detta. Har även jobbat nästintill varje dag så har tappat mina före detta vänner. Med detta i bagaget har jag tagit beslutet att flyttat till Los Santos för att börja om på kula ett för att skaffa mig ett nytt jobb.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Spelat RP sedan 2014 (6000+timmar på arma 3, ett par hundra på fivm osv). Är 21 år gammal vilket betyder att jag förmodligen är mognare än genomsnittet på servern. Har spelat på fristaden, reborn, skogenrp och swedishfamily mm. Har därefter inte spelat RP spel på länge då intresset svalnade av. Jag har definitivt RP vana och vet vad som gäller.

Hur hittade du Unive? Genom rekommendationer från andra medlemmar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Främst ha så roligt som möjligt och hålla mig till sunt förnuft. Såklart vill jag bidra med en positiv utveckling på servern genom att bidra med goda exempel.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? ^

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka