Nekad Baba Hashta | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
G

GIOO

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199302767316/

Ditt Hex-ID: 11000015004f2d4

Vad är din discord tagg? gioo_official

Vem var det som bannade dig? fliri

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-01 160000.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig för att jag bröt mot metagaming, jag vet att detta var fel och jag kommer tänka extra mycket på det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vakt på galaxy nightclub sen så va det butiksrån mittimot galaxy och polisen bad oss flytta på kropparna så jag la kroppen bakom coop och ringde sjukvård, men för staffsen så såg det ut som dumpning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt rätt gjort av fliri och detta kommer ej hända igen samt så blev jag upprörd i hans pm men detta kommer ej hända.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 5 gånger, 1 varav 3 senaste månaderna, jag lärde mig genom att jag tänkte på det extra mycket och bröt ej mot den regeln igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat legat död i 12 timmar istället för att ringt min vän och sagt hämta mig orkar inte vara död.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka