Accepterad Baba dunde | Whitelist ansökning [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baba dunde

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Användarnamn: Baba dunde

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199017492010/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? Glizzy gobbler#9612

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär har precis blivit släppt från fängelset och har suttit där länge. När han kommer ut så känner han sig ensam och övergiven av familj och vänner, han har inget att förlora. Han gör vad som helst för att tjäna pengar. Han är 30 år gammal och han är man. Han har även en utländsk bakgrund som Alban vilket är hanns hemland.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har spelat på servern ett tag nu och känner att det är dags att ta nästa steg till ännu mera seriös roleplay och även så att man kanske kan söka sig till mekonom efter som att jag märker att det är många som söker mekonomer hela tiden så hade varit kul att kunna bidra med det.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill kunna söka till större jobb och kunna utveckla min karaktär på denna server till att kunna hjälpa folk så dom får en roligare upplevelse av servern.

Hur många timmar har du på FiveM? 25

Hur hittade du Multistaden? Mina vänner sa att det var en bra och stabil server så jag provade den och dom hade rätt i vad de sa.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har blivit bannad för Powergaming för någon vecka sedan eftersom jag krockade en bil och gick sedan direkt ut från den och sprang iväg. Har dock lärt mig av mina misstag och läst på reglerna. :)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka