Accepterad Baba dunde | Ban överklagan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baba dunde

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Användarnamn: Baba dunde

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199017492010/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Baba dunde

Vad är din discord tagg? Glizzy gobbler#9612

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunf förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde över till trotoaren och då merkte jag att det skvätte blod över bilen och då så tittade jag på numerna när man trycker page up och där vart ett flygande nummer och då så tänkte jag att det vart en admin så jag stod stilla på sidan av trotoaren och då så blev jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod och tittade på den osynliga mannen sedan blev jag bannad.Skulle btw in och köpa vatten och ville inte ställa min bil mitt i vägen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den vart felaktig eftersom att det är ju suntförnuft vad fan man än gör man kan inte ens ställa sig på trotaren med halva bilen utan då är det kanske bättre att stå mitt i vägen. Jag tycker att det har nästan börjat bli skratt retande så mycket jag blir bannad för sådana onödiga saker som man ser många andra göra men man själv får inte. Ta inte detta som att jag klnkar ner på staff men det är tråkigt att man inte kan köra bill ut att bli bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 3x sunförnuft,powergaming,ooc,lota tjänste man,ooc,bil scamm.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte ställa mig på sidan av trotoaren utan att hitta parkering

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte köra över 50 i staden och inte stå stilla med bilen på en sida av en trotoar för länge

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka