Baalo Izmir
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/duckgang/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Baalo Izmir
Vad är din discord tagg? ibbebandak#2778
Vem var det som bannade dig? Ingen aning
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallar
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog en person
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag råkade trycka på högerklick och det ledde till konsekvenser att jag just begick ett brott och bröt mot regeln samt var en person vid fel plats vid fel tillfälle och den träffade en stackars kvinna. Jag finner mig skyldig till brott och jag ber om ursäkt men det var inte med flit.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel med det var inte med uppsåt, men jag känner till reglerna och vet vad som skall och inte ska göras. Ber om ursäkt igen.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade haft lite mer koll och vart noggrant på vart jag trycker.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, nu vet jag!
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Baalo Izmir
Vad är din discord tagg? ibbebandak#2778
Vem var det som bannade dig? Ingen aning
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallar
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog en person
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag råkade trycka på högerklick och det ledde till konsekvenser att jag just begick ett brott och bröt mot regeln samt var en person vid fel plats vid fel tillfälle och den träffade en stackars kvinna. Jag finner mig skyldig till brott och jag ber om ursäkt men det var inte med flit.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel med det var inte med uppsåt, men jag känner till reglerna och vet vad som skall och inte ska göras. Ber om ursäkt igen.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade haft lite mer koll och vart noggrant på vart jag trycker.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, nu vet jag!
Har du läst våra regler? Ja