Nekad Baallongflygaren1 | Medlem ansökning (Spartan36)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baallongflygaren1

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Eriksson

Vad är ditt discord namn? Maxdammmm123#0213

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 1999

Berätta om din karaktär. jag är en 20 årig grabb som heter max.j ag hadde en tuff ungdom min pappa var alkolist och min mamma gick på droger på friheten så gillar jag o köra runt med bilar och crossar särskilt crossar det är min favorit sport. Min favorit mat är köttbullar och potatismos och en vanlig fanta jag har en syster som är 26 år vi båda har inget hus men vi lever i en bil medans jag jobbar som byggare för att käna ihop pengar till mat och ett nytt hus som jag kan bo i och hitta en söt flickvän som vill gifta sig med mig.Jag är inte så sårad om hon jag gillar säger nej men jag skulle skälvkart bli ledsen i så fall man jag kommer fotfarande söka genom mina tider tills jag hittar den rätta tjejen.Jag och mina kompisar brukar jobba eller åka runt i den vackra staden och ha roligt med de

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag skulle vilja göra rätta på serven och ge förslag så att serven blir bättre jag kommer hålla koll på folk och rapotera de om de inte följer reglerna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska göra en rolig ska med varandra och för varandra man ska vara snäll ochså för parterna och för alla i serven även de som inte är medborgare

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst reglerna tilexempel VDM är Vehicle Death Match är strängt förbjudet. Det är när du använder ditt fordon som ett vapen.VDM r Vehicle Death Match är strängt förbjudet. Det är när du använder ditt fordon som ett vapen. RDM Random Death Match är strängt förbjudet. Det är när du dödar något utan ett giltigt scenario bakom. POWERGAMING När du använder dig av omänskliga krafter t.ex. att köra in i saker i hög hastighet sen fortsätta som om ingenting har hänt. COPBAIT När du medvetet försöker få polisen efter dig genom att t.ex. sladda framför dem FAILRP Du ska alltid rpa som din karaktär och man ska alltid t'nka p[ vad man skulle gjort i verkligheten FEARRP Du ska värna om ditt liv dvs om du t.ex. är under ett pistolhot ska du rollspela som om du är rädd. METAGAMING När du använder information från något du fått reda pa grejer utanfor spelet. discord. NLR betyder att om du dör i ett scenario så minns du inget från det scenariot. COMBAT LOGGING När du loggar ut för att medvetet undvika ett

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag tycker det är spännade att spela i serven och utforska sakerna man kan göra i den man ska inte säga saker som dc eller något så man ska föreställa riktiga livet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja jag heter nästan samma på steam som på discord och jag vill göra en gemanset med mina vänner och andra

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad. Läs på lite mer om reglerna, Annars en bra ansökan! . Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka