Nekad baagaaarn | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

baagaaarn

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad är ditt discord namn? baagaarn

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Olle bengtsson 32

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig,Snäll,social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Olle Bengtsson. Han kommer ifrån Iraq. Han är 32 år gammal, och bor med sina föräldrar. Hans uppväxt var ganska jobbig eftersom hans mamma var sjuk av cancer. Hans pappa fanns alltid där för Olle. Olle han gillar att mecka med bilar på fritiden. Han vill jobba på mekonomen i unive staden. Han har 1 katt som heter Ulf, den är 10 år gammal. Han gillar också dinosaurer dom hjälper han att fokusera när han var mindre, en gång kläde han sig som en dinosaurie och gick runt och skrämde folk på dagen. Han tyckte det var jätte kul. Olle fick sitt första jobb när han var 21 år gammal, då jobbade han som mekaniker. Olle hamnade i krångel och började hänga med fel personer han började göra kriminella saker som till exempel som leverade droger till folk. Hans kompisar utsatte han för grupptryck och Olle ville inte göra det dom sa men gjorde det ändå. Några år senare la han av med det kriminella och fick hjälp. Några månare senare så ansökte han till ett jobb som mekaniker igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig och seriös rp.
Jag kommer göra en report eller hoppa support om jag ser nått regelbrott med klipp.
Jag kan bidra med väldigt roliga och utvecklade scenarion.
Jag kan bidra med social rp.
Kommer vara aktiv så det kommer ju också hjälpa rpn med en aktiv karaktär.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte spela för sin egna vinst utan att båda ska ha kul i scenariot och inte bli sur om den andra parten vinner.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja de har jag och jag har lärt mig av det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming = man spelar för pengar eller om man typ kör in i en vägg eller nåt och inte rpar på skador då är det powergaming. Vdm är att man använder sin bil som ett vapen. Rdm man dödar någon utan anledning. Copbait att man försöker få polisens uppmärksamhet. Combatlogging att man trycker f8 quit för att undvika ett scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack

Nekad ansökan
Anledning: Aktiv blackad

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka