Nekad baagaaarn | Beslut Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

baagaaarn

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
1
Ditt discord namn: baagaarn

Ditt Hex-ID: steam:110000140763e35

Vad för typ av beslut gäller det? 2 varningar + bann

Vem/vilka tog beslutet? lludde alle

Varför tror du själv att beslutet togs? för ja tydligen fearrpade

Hur är beslutet felaktigt? Vi åkte runt och då hittar våra fiender oss och börja jaga oss i jätte länge och de är jätte många, och vi spammar prios och mitt i 250 så kommer de i full fart och pittar sönder vår bil och hoppar ut och riktar och alla vi i bilen rpar på skador och då så hoppar de ut och riktar, och en av våra som var längre bort börja skjuta och mitt i när han skjuter så ska han försöka kidnappa mitt i en skottlossning. Som jag anser lite pwg2 och riktigt tråkigt för våran del, de ger oss ingen chans att göra något, de pittar sönder bilen och direkt hoppar ut. Och jag som värnar om mitt liv stannar i bilen för jag inte vill dö, och då så hoppar han in i sin bil och jag hoppar ut då efter en stund efter det slutar skjutas och då så dödar jag honom som jag egentligen inte tycker är något fel på situationen hade lugnat ner sig och jag hoppar ut och skjuter honom. Samt irl hade dom inte stått kvar om det är en aktiv skottlossning mot dom för att försöka kidnappa en person. Enligt mig så har jag inte gjort något fel endast dom då jag rpade på mina skador samt värnade om mitt liv.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kMLwXpez7bszj7YEM?invite=cr-MSxaZkIsMTkxNjg3OTA2&v=30

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka