Nekad baagaaarn | Beslut Överklagan [flasher & manualchecked]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

baagaaarn

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
1
Ditt discord namn: baagaarn

Ditt Hex-ID: steam:110000140763e35

Vad för typ av beslut gäller det? Bann, Indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? Flasher, Manualchecked

Varför tror du själv att beslutet togs? För enligt dom så begick jag sunt förnuft och Brist på social rp, men jag tycker att detta var ogiltigt samt hade jag snackat med en av dom som hade vapen och han riktade vapen mot mig och sedan kom tillbaka efter 5 min med flera grabbar med vapen

Hur är beslutet felaktigt? Jag tyckte inte jag gjorde något fel eftersom att dom kommer i 1 bil 4 grabbar hoppar ut alla har vapen uppe och springer fram och riktar mot alla men jag hinner springa bakom ett stängsel, Jag antog att dom skulle råna alla som var på plocket men enligt dom så pratade dom bara men lite onödigt att prata med massa vapen uppe på ett plock jag värnar ju bara om mitt liv jag drar upp mitt vapen bakom stängslet och en av dom som var på plocket innan ser det och säger till dom som har vapen och det hör man klart och tydligt på klippet och då får jag panik och behöver göra något för dom kommer ju leta efter mig så ja ser att dom börja springa fram till stängslet och då vet jag inte vad jag ska göra så jag börjar skjuta eftersom att ja får panik när han skriker att han såg mig med vapen. Detta tyckte jag inte var rättvist att jag fick åtgärder på detta då jag bara värnade om mitt liv och ja jag hade kunnat springa där ifrån men man hade förmodligen sätt mig endå. Jag tänkte bara stå bakom stängslet hela tiden och vänta tills dom hade åkt men sen säger den här killen att han såg mig med vapen och då visste jag inte vad jag skulle göra.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/m6VQW4G6z10Ti9tw2?invite=cr-MSxuMWgsMjEyNTY4MTE3&v=67 Beslut , https://medal.tv/games/gta-v/clips/m6VOugfTXoDulYi8Z?invite=cr-MSxoT0YsMTkxNjg3OTA2&v=30

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka