Accepterad ba33e | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ba33e

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? ba33e

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sebbe Sten och är född 1994-03-20. Sebbe gillar att vara med sina vänner och Sebbe och hans vänner gör mycket kriminella saker. Sebbe hade en dålig uppväxt som barn för hans pappa dog när Sebbe var bara 10 år gammal och hans mamma blev så ledsen så hon började dricka mycket sen blev hon alkolist och hon förlorade sitt jobb och sen hade dom inte råd att bo någon stans så Sebbe och hans mamma hamnade på gatan och då var Sebbe 15 år. Sebbe hade det jobbit då och tillslut började Sebbe med kriminella saker som t ex snatta och råna folk på pengar för han behövde mat och dricka för att överleva så han hade inget val än att börja med såna saker. Sebbe ville inte göra detta men han ville ha mat och pengar så han kan köpa saker till sig själv. Sebbe hamnade hos andra som också hållde på med kriminella saker och Sebbe har gårt mycket grovare saker sen han hamnade hos hans kriminella vänner men nu vill Sebbe strta ett nytt liv i en ny stad och ha ett bra jobb och mycket vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och roliga scenarion för alla som är med i scenariot och jag vill även göra så att alla tycker det är roligt att rpa på unive och att alla tycker det är roligt att rpa med mig på unive. Unive är en roligt server och jag vill verkligen rpa på denna servern och jag kommer göra mitt bästa för att alla ska tycka det är roligt att rpa med mig och på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte alltid behöver vinna ett scenario för att det ska vara roligt. t ex jag är med i ett gäng och mitt gäng har krig med ett annat gäng, mitt gäng dödar dom andra som vi har krig med hela tiden och stormar dom som dom inte får en skans och vinna då blir det inte så roligt för dom andra för dom aldrig för skansen att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. RDM är när man dödar någon utan anlednig. VDM är när man kör på någon med ett fordon. FEAR RP ät att man ska värna om sittliv som t ex om någon har ett vapen mot mig ska jag rpa rädd.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spela på andra rp servrar och jag har även kört på unive många gånger innan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tycker det är roligt att rpa.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka