Nekad B__agheera | Medlem ansökning (swean12)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

B__agheera

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198965324672/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? B_agheera#5986

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2007

Berätta om din karaktär. Jag/Alexander petter kommer från danmark från börjar är det ända barnet i familjen och har haft en jätte bra upväxt. det var en gång jag tängkte att jag måste se vad värden har att erbjuda så jag gav mig iväg och hitta det här finna stället som jag bara älskade så jag stannade här och har snart bott här i 3 månader. mina kännslor lyder vad som händer runt mig jag är en känslig person men när det behövs tuffar jag till mig.
jag spelar lite hockey när jag har tid för det nu är det bara en hobby men förut så ville jag bli den nästa messi fast i hockey.
det har varigt tufft med pengar på senaste så jag har börjat komma in i gäng för lite snaba chash.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är väldigt kreativ och ser vad som måste förbettras på ett kick.
Jag älskar eran server och tycker att ni har gjort ett väldigt bra jobb men allt i värden behöver förbättringar som jag gärna vill hjälpa till att lösa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra social rp men också kreativ rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kommer inte spela bara för att vinna scenarion utan göra längre scenarion och om det betyder att jag förlorar scenariot spelar det ingen roll

Hur hittade du Unive? Spela på den tidigare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka