Nekad b4yne | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

b4yne

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198141642797/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? b4yne#8576

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter då Ricky Olsson. Ricky hade en hel vanlig svensson familj från början hans pappa var bil mekaniker medans hans mamma var undersköterska han var ensam som barn i familjen. När han var 15år alltså runt slutet av högstadiet började han komma i fel umgänges kretsar, han börja testa lite saker som alla hans kompisar sysslade med. Han föll alltså av grupptrycket, han testade bland annat MDMA samt rökte lite marijuana. Han märkte sedan första gången han testade att det inte riktigt var hans grej och inte kände det ruset som alla hans kompisar hela tiden snackade om. När Ricky sedan började gymnasiet så splittrades han och hans "kriminella" kompisar och fick nya bättre vänner, han gick fordons och transportprogrammet inom inriktningen transport. Han ändrade nu helt uppfattning om omvärlden och hans största dröm var nu att bli lastbils chaufför. Han gick ur gymnasiet med väldigt bra betyg och började nu jobba hos Scania´s mekaniker lokaler och servade och lagade lastbils motorer. Efter två år på Scania så bestämde han sig för att säga upp sig då han inte fick så bra lön som han önskade med den utbildningen han hade så han bestämde sig sedan att flytta till en annan stad och går ju nu på A-Kassa.

Varför ska just du bli whitelistad? Då jag blev bannad för suntförnuft när jag inte ens va delaktig i scenariot men jag fick ta del av kakan tydligen så jag tycker jag absolut borde få whitelist då jag kan bidra med min kreativa och höga rp nivå som jag alltid gjort förut de ska alltid va roligt för båda parterna.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Då jag vill försätta skapa roliga scenarion och utveckla mitt rpanade ännu bättre och hjälpa folk på servern och nå ett högre rp nivå då de brister ofta hos folk vilket inte e kul och se.

Hur många timmar har du på FiveM? 400 på detta konto och 900 på ett annat vilket jag kan bevisa

Hur hittade du Multistaden? alltid spelat på förra minecraft servern back in the days och sen ba följt med på hela resan

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? japp nu har jag blivit bannad felaktig

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Jag vill att du utveckla lite mer på varför frågorna.
Nekad
Gör gärna en till där du utvecklar lite

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka