Nekad b4yne | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

b4yne

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck Chef

Vad heter du IRL? Theo

Vad heter du på discord? b4yne#9933

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 700+747

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Då jag är en väldigt mogen och bra rpare som vart med i många timmar och lagt ner tid på och förbättra mina rp nivå. Sen i med att jag har det här motor intresset irl så gör det att jag kan göra väldigt seriösa och utdragna scenarion vilket jag själv tycker är en väldigt bra egenskap. Sen har jag bil i verkligheten som jag gillar å greja med så tagit mycket lärdom därifrån också!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på diverse olika bil relaterade jobb och har ett väldigt stort intresse av motorer i verkligheten vilket är viktigt när du just ska bli Falck ägare att du kan alla dom här grundliggande delarna på bilar såsom tändstift, toppen, blocket, tändspole, kammen å allt i den stilen så man får ut lite mer proffisonellare rp av det hela. Jag har vart och jobbat på både bilfirmor och mekaniker ställen. Har även vart chef över mekonomen i andra städer också aldrig haft någon kund som e missnöjd med mitt arbete då jag går igenom väldigt noga med vad jag gör i /me för en roligare och seriösare rp. Vet även hur man hanterar anställnings intervjuer och hur man sköter så hela bolaget går runt i drift och håller stabil ekonomi. Vill även hålla koll på vad alla medarbetare gör så jag inte går runt och har korrupta mekaniker vilket är ett strikt förbud i mina ögon.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter då Ricky Jason. Ricky hade en hel vanlig svensson familj från början hans pappa var bil mekaniker medans hans mamma var undersköterska han var ensam som barn i familjen. När han var 15år alltså runt slutet av högstadiet började han komma i fel umgänges kretsar, han börja testa lite saker som alla hans kompisar sysslade med. Han föll alltså av grupptrycket, han testade bland annat MDMA. Han märkte sedan första gången han testade att det inte riktigt var hans grej och inte kände det ruset som alla hans kompisar hela tiden snackade om. När Ricky sedan började gymnasiet så splittrades han och hans "kriminella" kompisar och fick nya bättre vänner, han gick fordons och transportprogrammet inom inriktningen transport. Han ändrade nu helt uppfattning om omvärlden och hans största dröm var nu att bli lastbils chaufför. Han gick ur gymnasiet med väldigt bra betyg och började nu jobba hos Scania´s mekaniker lokaler och servade och lagade lastbils motorer. Efter två år på Scania så bestämde han sig för att säga upp sig då han inte fick så bra lön som han önskade med den utbildningen han hade så han bestämde sig sedan att flytta till en annan stad och går ju nu på A-Kassa.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar 14:00 - 24:00
Fredag 14:00 - Hur länge jag vill
Lördag 10:00 - Hur länge jag vill
Söndag 10:00 - 24:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut att jag kommer det.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Absolut

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka