Nekad b4yne | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

b4yne

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198141642797/

Ditt Hex-ID: steam:11000010acf982d

Vad är din discord tagg? Zubbi#9933

Vem var det som bannade dig? Inte en aning

Hur lång tid var din ban? Vet ej!

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "The user is banned from this guild"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag valde att invita folk till en discord server eller rp server kommer inte riktigt ihåg men detta var inte ifrån servern utan de va från Direktmeddelanden listan på discorden är medveten om att detta är ett regelbrott, men man kan inte göra något åt saken mer än att bevisa sin goda och lojala sida! Vill även komma in och spela med eran roliga och seriösa spelarbas och hoppas på att jag få ta del av det och bidra med min rp nivå!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kommer inte ihåg då det var flera månader sen och jag var inte medveten vid att det var unive spelare vilket jag ångrar grovt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde 110% fel och är medveten om regelbrottet jag begick, jag vill verkligen komma tillbaka och spela med mina polare och spendera fler fritids timmar på denna server. Jag har som sagt säkert lagt ner över 700+ timmar på denna servern och har byggt upp en stabil karaktär med bra kontakter som är omtyckt av det flesta, vill inte att dessa timmarna har varit helt för jävulskt utan vill fortsätta och utveckla min kompis krets och karaktärs personlighet!.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig blivit bannad av något liknande har fått mesta dels felaktiga men en var riktigt då jag voltade med en bil och vart stressad så jag rpade inte på det utan sprang vidare och detta lärde jag mig en läxa av och aldrig hänt igen!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade absolut kunnat tänkt 2 steg längre och inte gjort de jag gjorde, hade kunnat skita i att skicka den servern. Då jag i själva verket vill spendera min tid här med mina vänner och bidra med rolig och mogen rp för alla parter. Saknar gamla tiderna då man skapade roliga och långa scenarion! Men så var inte fallet då tänkte jag inte något, jag vill därför bevisa min riktiga och lojala sida och visa vad jag kan bidra till servern med.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Oja, det har jag absolut kommer hålla mig inom varenda regel och kommer absolut aldrig ske igen. Kommer köra min rp på högsta standard och göra det så roligt för servern som det bara går! Spelar inte på någon server just nu och den jag vill spela på är absolut denna server!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka