Nekad b4yne | Ban överklagan [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

b4yne

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198141642797/

Ditt Hex-ID: 11000010acf982d

Vad är din discord tagg? b4yne#9933

Vem var det som bannade dig? Vet inte tyvär

Hur lång tid var din ban? Permanent Antar jag

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "The user is banned from this guild"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag invitade folk från min direkt meddelande på min discord och där var de spelare som spelade på multi vilket var jävligt dumt gjort jag förstår helt varför ni gjorde bannen och skulle absolut gjort samma sak som ni gjorde och bannat mig om jag var staff. Tycker dock jag borde få en ny chans och bevisa att de aldrig kommer hända igen ni har en väldigt bra och känd spelarbas många av min vänner spelar här och jag vill gärna spendera min tid med dom. Jag ångrar helt det jag gjorde och de ända jag kan begära är att få en ny chans!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kommer inte ihåg då det var väldigt länge sen tyvär men skulle jag vetat skulle ja verkligen berättat de så detalj rikt som möjligt hoppas ni förstår mig!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban och jag bröt mot reglerna och har stått mitt kast ( enligt vad jag själv tycker ) Jag kommer visa er min bra sida denna gången och bevisa att de kommer aldrig hända igen kommer aldrig bryta mot denna regel igen. Förstår helt varför ni gjorde ert val och de respekterar jag till 100% men begär endast en chans till. Vill spendera min fritid på denna server och de säger jag inte bara för att menar de verkligen från botten av mitt hjärta. Mina kompisar äger mekonomen på er server och vill verkligen va en av dom hoppas ni förstår mig...

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Hade gäng förut och då¨fick jag mest felaktiga men en var riktig och det var att jag voltade med en bil och var stressad så jag började springa och då bröt jag mot powergaming vilket jag tagit mycket lärdom av och det har aldrig hänt igen! Har rpat länge efter det och inte fått någon mer anmärkning!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i och promota den skit servern och i slutet av dan är det denna server jag vill spendera min tid på som ni kanske förstår hade aldrig gjort 6 ban överklagande om jag inte velat komma in på servern helhjärtat vilket jag gjort nu...

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes de har jag absolut och kommer aldrig hända igen kommer aldrig mer promota en server och det var riktigt fult gjort av mig att försöka få några av era spelare till en annan server som sög vilket jag märkte senare och de kommer aldrig hända igen.!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka